Nog 1 dag ... - Reisverslag uit Eelde, Nederland van Puck Driel - WaarBenJij.nu Nog 1 dag ... - Reisverslag uit Eelde, Nederland van Puck Driel - WaarBenJij.nu

Nog 1 dag ...

Door: puckvandriel

Blijf op de hoogte en volg Puck

29 September 2011 | Nederland, Eelde

Hi iedereen,

Morgen is het dan eindelijk zo ver .. voor drie maanden naar Ghana, ik heb er zin in! Helaas, moet ik vandaag nog veel doen, ze zeggen: "Van uitstel komt afstel", maar ik laat het niet zover komen! Ik heb een hekel aan koffers pakken, vandaar dat ik misschien weer eens zo laat begin ermee, tot irritatie van anderen (lees: een gestresste ma en pa ..). Het afscheid nemen van m'n lieve vriendinnen en familie komt nu heel dichtbij .. Gister tijdens mijn verjaardag al afscheid moeten nemen van een paar vriendinnen, best moeilijk ..aan de andere kant vliegen drie maanden zo voorbij (dat denk ik in ieder geval!). Ondanks misschien het missen van mijn dierbaren, ben ik blij dat ik dit kan doen en vooral dat ik dit ga doen, het is iets wat ik al heel lang heb willen doen!
Ik hoop op een goede reis en een geweldig verblijf bij Mariette's Childcare, maar eigenlijk twijfel ik daar geen seconde aan!

Liefs, Puck.

www.mchildcare.nl

  • 29 September 2011 - 09:43

    Tina:

    *pinkt traantje weg*

    Go for it girl!!

  • 29 September 2011 - 10:54

    Mamz:

    Lieve Puck, de stress valt wel mee hoor, zie wel op tegen het naderende afscheid en het feit dat ik je moet laten gaan, 3 maanden lijkt misschien zo voorbij, maar het ligt nu eenmaal niet om de hoek. Toch vind ik het geweldig dat je dit gaat doen, een unieke ervaring! We hopen je in december te komen bezoeken en tussentijds houden we contact! Het ga je goed lieve Puck en hopelijk ben je over 3 maanden een schat aan ervaringen rijker, liefs en een dikke kus, mamz X

  • 29 September 2011 - 13:51

    Claris:

    Heel veel plezier daar, maak er wat.moois van.
    Liefst jeroen claris en milan.

  • 29 September 2011 - 18:00

    Suzanne:

    Je gaat zoveel meemaken en beleven. erg leuk dat we zo een beetje op de hoogte blijven. Geniet met volle teugen want die 3 maanden zijn inderdaad zo om!!!

  • 01 Oktober 2011 - 12:17

    Huibert:

    Bij je moeder gelezen dat je veilig bent aangekomen. Ben benieuwd naar je reisverslag, heb oma beloofd haar te informeren, groetjes dk Huibert

  • 01 Oktober 2011 - 14:51

    Amanda:

    Lieverd, have fun, have fun and have fun! Lieeeefs!!

  • 02 Oktober 2011 - 19:16

    Franky:

    Hai schat,

    Ben benieuwd naar je nieuwe verhaal! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eelde

Vrijwilligerswerk in Sunyani, Ghana

Recente Reisverslagen:

21 December 2011

(Kleine) Geluksmomentjes

07 December 2011

Op reis!

20 November 2011

Import vanuit Holland

29 Oktober 2011

Ghana

17 Oktober 2011

African Vibes
Puck

Actief sinds 06 Sept. 2011
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 15232

Voorgaande reizen:

20 September 2014 - 13 Februari 2015

Stage in Mauritius

02 Mei 2012 - 05 Juli 2012

It's time for Africa!

30 September 2011 - 30 December 2011

Vrijwilligerswerk in Sunyani, Ghana

Landen bezocht: